Yeni bir Hikâye: Rüyalarımdaki Prenses…

Eveeeet, “ne kadar meşgulsem o kadar alakasız işlerle uğraşmalıyım” ekolünün başarılı temsilcisi arkadaşınız Hikaru’dan yeni bir sürpriz: “Rüyalarımdaki Prenses” ile sahalara dönüyorum! Ta-daaa!

Peki bu hikâye nasıl bişi’ olucak diyenler varsa “”The Greatest Love” meets “Protect the Boss”” demek mümkün. (Hatta TGL x PTB x The Princess’ Man dersem daha doğru olacak sanırım… Sadece o da değil, yer yer 9 outs 2 ends, Flower boy ramen shop gibi diğer dizilerden de tanıdık şeyler bulabilirsiniz 😉 Evet, ilham aldım, ne var bunda? 😛 ) Ayrıca bu sefer “insan okuyacak bunları, insan!” çağrılarına kulak verip bölümleri biraz daha kısa tutmaya karar verdim. Umarım böylece okuma keyfinizi artırabilirim 😉

Hikâyenin özeti şöyle: Esas kızımız Ji Ah, 29 yaşına gelmiş, ama hayatta bir türlü tutunamamış şanssız bir kızcağızdır. Çatlak ablası Sun Ah’yla birlikte yaşar, ablasına o bakar. Hayatta tek şansı en yakın iki arkadaşı Young Hee ve Kang Hyuk’tur. Kang Hyuk’sa aslında senelerden beri ona âşıktır ama taa lisedeyken verdikleri bir söz uğruna sessiz sedasız doğru günün gelmesini beklemektedir… Ji Ah’nın kaderi, şımarık ve havalı genç aktör Cha Min Woo ile tanışınca tamamen değişecektir!

İşte size başrol oyuncuları:

Cha Min Woo (JaeJoong): Ünlü bir aktör. 27 yaşında. Herkes tarafından mütevazılığı ve şirinliği ile bilindiği halde aslında çok şımarık, ama bir o kadar da çocuksu. Bir nevi Dok Go Jin! Ve geceleri kendisine zehir eden kabusları var: Bu rüyalarda kendini Chosun hanedanında soylu bir adam olarak görüyor…

Jung Kang Hyuk (Jung Il Woo): Esas kızın en yakın arkadaşı. Aynı zamanda ona âşık. 29 yaşında. İkisi lisedeyken birbirine  bir söz vermiş, sabırsızlıkla o sözün tutulacağı günü bekliyor! 😀 Olgun davranmayı bilen, ama istediği zaman neşeli ve eğlenceli de olabilen bir insan.

Ve esas kızımız:

29 yaşında. Dobra bir hatun; ayrıca zamanında Uzak doğu sporları yapmış, narin görünümünün aksine güçlü kuvvetli bir kız. İşten atılmış, umutsuz ve üzgünken çeşitli tesadüfler eseri Min Woo’nun şoförü (?) olarak işe başlıyor! Erkek kılığında kız hikayesi gibi göründüğüne bakmayın, aslında kızımızın çok da erkeksi görünmesine gerek yok, sadece Min Woo’nun mallığı sebebiyle onu erkek zannetmesi söz konusu olacak 😀 😀

Peki bu hikâyenin esas kızı kim olsun?

“Yoo In Na” mı?

“Lee Da Hae” mi?

“Han Ga In” mi?

“Jun Ji Hyun” mu?

Yoksa bambaşka biri mi?

Yorumlarınızı bekliyorum! 😉

28 thoughts on “Yeni bir Hikâye: Rüyalarımdaki Prenses…

  1. Jun Ji Hyun dedim ama 🙂 diğer oy da Han Ga In’e gitmiş aslında o da çok iyi 😀 kafası karışık okuyucu modeli 😛
    uzak doğu sporları konusunda uzman hafif erkek gibi davranışları olan bir kız olarak düşününce Jun Ji Hyun daha yatkın gibi geldi bana 🙂 hem çıtı pıtı görünüyor hem de My Sassy Girl’de esas oğlanı dövüp durması aklıma gelince erkeksilik yönü cuk oturuyor gibi sanki 😀
    ayrıca yazar hanım sonunda yeni hikayeyle gelmen çok çok iyi olacak 😀

    • @hayal: valla yukardaki listeden kim olsa ben üzülmeyeceğim, hepsi çok tatlı kızlar. ama jun ji hyun’daki erkeksilik yoo ah in’e göre falan daha iyi, o konuda haklısın 😉 sağol canım, ama senin yeni bölüm de dört gözle bekleniyor haberin olsun 😉

      • aslında başladım yazmaya ama aklına gelemeyecek bir şey geldi başıma 😦 1 Şubat’a yetiştirmeye çalışıyorum yine de 😀

      • çok şiddetli öksürükler esnasında nasıl becerdiysem kaburgamı çatlatmışım bazen çok ağrım oluyor, aldığım ağrı kesici biraz kafa yapıyor 🙂 aslında hayal gücüm açısından iyi olabilir bu kafa yapma konusu ne dersin 😀

      • yuhhh, naptın kızım sen?! 😀 geçmiş olsun… kafa yapma konusunda haklısın, büyük sanatçılar boşuna uyuşturucu bağımlısı olmuyo 😛 (öhömm, uyuşturucuyu tasvip etmiyoz tabii…)

      • ne yaptığımı ben de bilmiyorum ki 😀 ağrı kesici içince iyi issediyorum kendimi ama 5-6 ay ağrım olurmuş öyle dedi doktor 😦
        neyse ben kafayı bulup yazayım bakalım hikayeyi Sena’yı neler yaparken bulacaksınız 😀

  2. Yo In Na ilk aklımdaydı ama Han Ga In’î görünce dayanamadım ve ona oy verdim 🙂 Çingu 3. hikaye ile karşımızdasın, Arı Maya demek istiyorum sana. süpersin cidden 🙂

    Konusu yine hoş ve yine buram buram Hikaru kokacaktır. Merakla beklemekteyim, şimdiden kolay gelsin 🙂

    • @lee: haha, işte ben adamın kafasını böyle karıştırırım çingu! 😛 ah bi de bana sor, kendimi arı mayadan çok gerçek hayattaki işlerini yapmak yerine masallarda yaşayan tembel ağustosböceği gibi hissediyorum 😛 bakalım beklentileri karşılayabilecek miyim? 😉 sevgiler ^^

  3. Yeni hikaye gelsinde bu hatunların hepsine açığız (: Benim Oyun In Na insanına gitti. Hikayede kullanılacak sana ilham vermiş diziler favori listemden fırlamış gibi. Çiçek çocuklar pek olmasa ve PM i izlememiş olsamda ^^ Ellerine sağlık hayırlı uğurlu olsun canım ^^ Bu kez olaya başından dahil oldum yaşasın kötülük nihahhahaha ^^

    • @Ohyoonjoo: evet bu sefer en başta yakaladın, tüm cadılığını gösterebilirsin! 😛 😀 😀 ilham aldığım diziler benim de favorilerim arasında. onların eğlencesine benzer bişi olsun diye uğraşıcam bakalım 😉 öptüm cadı! ^^

  4. Gönlüm ve oyum Jun Ji Hyun’dan yana oldu ama diğerleri de çıkarsa itiraz etmem, sevdiğim oyuncular hep. Yeni hikayeyi merakla bekliyorum. En sevdiğim dizilerden ilham almışsın, güzel ve eğlenceli bir hikaye okuyacağımıza eminim. Şimdiden kolay gelsin:)

  5. Jun Ji Hyun’u istiyorum ama ilk drama göz ağrım lee da hae 🙂
    senin çocuklar jun ji hyun’a bayılırmış geldi ama 😀 😀 D
    daha başka bir olarak da kendini koyabilirsin bak 😀 neden olmasın 😀

    • @makino: haha, yok canım sağol, ben almiyim :)) bu sefer bir ilk’e imza atıp türk kızlarını falan işin içine katmadan tamamen koreli usulü bi dizi yazcam, hadi hayırlısı 😛

  6. oleyyy beklediğim gün geldi, Hikaru is on the house!!! 🙂 yine şahane bi hikaye okuyacağız belli oldu.. öncelikle hikayen hakkında bi iki satır yazayım, konu tam senlik ya, romantik, komik, çok hoş, gelişmelere açık bi konu. şimdiden merak ettim, ilk bölüm gelsin kii 🙂

    başrol oyuncusu konusunda da yoo in na ile jun ji hyun arasında kaldım ama elbette jun ji hyun diyorum. my sassy girl’den beri hayranım bu kıza ve bu role çok yakışacağına inanıyorum..

    son olarak bu hikayen sayesinde il woo’ya tekrar ısınabilmeyi umut ediyorum, bizi tekrar kaynaştır Hikaruu 🙂

    ilk bölümde görüşmek üzere o zaman 🙂

    • @masalevi: yehuuu, evet hikaru yeşil sahalara geri döndü! mayısta çok ağlayacağım ama dayanamadım napiyim 😛 evet canım, aklımda çok komik ve çok romantik sahneler var, umarım istediğim gibi yansıtabilirim size. yazmaya başladım, ilk bölüm en kısa zamanda gelecek 😉

      il woo’yu bu hikayede çok seveceksiniz 😉 kang hyuk için belki daha büyük aktörler daha uygun olabilirdi; ama il woo’nun olacağı bir hikaye yazmayı çok istiyordum; o yüzden burda o oynuyor 🙂 belki jaejoong’un canlandıracağı aktör karakterine il woo daha çok yakışabilirdi; ama o zaman da flower boy’daki karakterine çok benzeyecekti. il woo’muzun bi de olgun yönünü görelim, di mi? 😉 işte böyle, ilk bölümde görüşmek üzere! ^^

  7. Hayırlı olsun tekrardan yeni hikaye kararına çok sevinmiştim.Yo In Na diyorum potansiyel bi okuyucu olarak oyumu da ona verdim 🙂 İki başrol erkeğimizi de pek severim.Tadından yenmicek anlaşıldı 🙂

    Yayınladığın gibi okuyıcağım için İlk bölümde görüşürüz diyorum o zaman 😀

    • @nomuyeppudaa: sağol kuzu, ben de sizin sevinmenize çok sevindim, eheh 😀 😀 twitter’da makino’ya da dediğim gibi, başroldeki erkekler özenle seçildi, el değmeden ayıklandı! 😀 😀 (hikayeye göre aktör seçmiyor, aktöre göre hikaye yazıyoz resmen, haha 😀 :D) ilk bölümde görüşmek üzere 😉

  8. ay riili riiilii heyt lee da hae! O olmasın da kim olursa olsun 😀 Yoo İn Na’yı oyladım ama erkek gibi nasıl görünür bebek gibi kız bilemedim şimdi 😀

    • @guzzi: haha, kizcagiz bi oy bile alamamis zaten; niye sevmiyo kimse onu?? 😛 yoo in na’yla ilgili kafamdaki tek tereddut bebek gibi kiz olmasi, diger hatunlarda biraz daha “tuttugunu koparan” bi hava var. tesekkur ederim canim katkin icin 🙂

  9. ama ben daha şimdi gördüm yeni hikayeye başladığınıııı!Ama ben neden bu kadar geç gördüm ki yaa Han Ga In e oy vermek isterdim :/ zaten versem de bişey değişmeyecekmiş ama olsun^^
    JJ ve İl woo’yu gördüğüme ne kadar sevindiğimi söylememe gerek yok zaten 😀
    İlk fırsatımda okumaya başlayacağım,uzun olması benim için sorun değildi öyle daha çok seviyordum hatta belki ama sen yazdığına göre böyle de severim ki ben^^
    Kolay gelsin sanaaa 😀

    • @canlina: aa senin haberin olmadı mı? o_O pardon canım yaa, blogdan duyurmayınca böyle oldu demek… twitter’da olsan aslında daha kolay olacak galiba; biz daha çok ordan haberleşiyoruz… neyse, erken yakaladın neyse ki, daha 3. bölümdeyiz 😉 JJ ve il woo’yla ne maceralar ne maceralar yaşayacağız! 😀 😀 şimdiden hoşgeldin ^^

      • twitter almamakta sebepsiz bir direnç gösteriyorum ama bu gidişle daha uzun sürmeyecek bu durum 😀
        hoşbulduum^^

Bir Cevap Yazın

