10 dakika ara :) :)

Yeni bölümden önce bu soruya bir cevap bulmam gerekiyor 😉 Görüşlerinizi bekliyorum ^^

Reklamlar

9 thoughts on “10 dakika ara :) :)

    • oy verecek olanları etkilemeyelim lütfen sayın hayal hanım 😀 😀 haha, ama öyle görünüyor, bilmiyorum diğer isimler birkaç gün içinde arayı kapatabilirler mi?

      • kimse etkilenmesin diye isim vermedim zati çingu 😀 en kısa zamanda sonuçlansın da anketimiz zafer benim olsun inşallaaaaaah!! Amin!! hheheheh 😀 😛

        şaka bi yana üç isim de ilgi çekici aslında 😀 bırakalım halk seçimini yapsın, 70milyonun hayali gerçeğe dönüşsün 😛

      • haha, fark ettim canım, takılıyorum sadece. bu arada çok politikacı gördüm seni?? “halk seçimini yapsın, 70 milyonun hayali gerçeğe dönüşsün” falan?? 😀 😀

      • siyasete atılıp insanlara olmadık vaatler veresim geliyo arada (mesela: “Yolları alttan ısıtmalı yapacam, kışın karda düşüp çanaklarınızı kırmıcaksınıııııııız!!!” gibi) ama kendimi tutuyorum işte 😛 ne dersin bu vaatlerle oy alır mıyım???

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s